فروشگاه اینترنتی خرید ژل و واتر اسلایم

خرید خمیر ژله ای واتر اسلایم اورجینال با کیفیت بالا, واتر اسلایم ارزان اصل که معروف به ژل اسلایم است را میتوانید با قیمت ارزان خریداری کنید

فروشگاه اینترنتی خرید ژل و واتر اسلایم

خرید خمیر ژله ای واتر اسلایم اورجینال با کیفیت بالا, واتر اسلایم ارزان اصل که معروف به ژل اسلایم است را میتوانید با قیمت ارزان خریداری کنید

خرید ژل بازی اسلایم ارزان

خرید  ژل بازی اسلایم ارزان دو قلو را می توانید از سایت واتر اسلایم با قیمت باور نکردنی و کیفیت بالا خریداری کنید، برای استفاده از این محصول به هیچ عنوان محدودیت سنی وجود ندارد و شما به سادگی می توانید محصول مورد نظرا را در هر سنی که هستید استفاده کنید. ژل اسلایم ارزون قیمت به صورت بوده و با رنگی بسیار زیبا برای شما عزیزان قرار گرفته است تا بتوانید آن را خریداری کنید. با استفاده از این محصول  از سن سه سالگی به بالا قادر خواهید بود با آن بازی کنید البته نوع استفاده و شکل گیری این نوع خمیر بازی بسیار می تواند متفاوت باشد در سنین مختلف که هر کسی بنا به ذهنیتی که از خود دارد اشکال خود را با اسلایم طرح ریزی می کند. تنوع رنگ بسیار بالا حتی انتخاب رنگی سفارشی از نکته ها مثبت اسلایم می باشد و جنس نرم او که حالت ارتجاعی و کشسانی دارد آن را به یک ماده جالب راهبردی سرگرمی برای کودکان فراهم کرده است اسلایم وسیله ای بسیار سرگرم کننده برای بچه ها تبدیل شده که با قیمت مناسب می توانید از فروشگاه ما خریداری کنید. ژل اسلایم متالیک از ترکیب رنگ طبیعی و اکلیل ساخته شده و درصد استفاده اکلیل به قدری زیاد است که جذابیت بی نظیری به اسلایم متالیک داده است.

خرید  ژل بازی اسلایم ارزان


ویژگی های ژل اسلایم 300 گرمی

ویژگی خمیر یا ژل اسلایم بسیار متفاوت است و  حالت ژلاتینی دارد که باعث کاهش استرس می باشد اگر توجه کرده باشیم هنگامی که استرس میگیریم حالت های به خصوصی در وجود هر فردی ایجاد می شود که با فشار دادن و بازی کردن ژل واتر اسلایم باعث می شود این استرس از شما دور شود. افزایش تمرکز یکی دیگر از کاربردهای ژل اسلایم است این در حالتی اتفاق می افتد که بخواهید نرمش های تمرکزی ذهنی انجام دهید و بخواهید یک کار مفید برای افزایش تمرکز خودتان انجام بدهید. برای خرید این محصول می توانید محصول فوق را از سایت فروشگاه waterslime.ir خریداری می کنید این محصول 100% ضد حساسیت پوستی می باشد.


ژل اسلایم رنگی در رنگ های از جمله  آبی، بنفش روشن، زرد، سبز، سفید، صورتی، قرمز، لیمویی و نارنجی موجود می باشد که در هنگام خرید می توانید رنگ آن را انتخاب کنید.


قیمت ژل اسلایم 300 گرمی : 23000 تومان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد