فروشگاه اینترنتی خرید ژل و واتر اسلایم

خرید خمیر ژله ای واتر اسلایم اورجینال با کیفیت بالا, واتر اسلایم ارزان اصل که معروف به ژل اسلایم است را میتوانید با قیمت ارزان خریداری کنید

فروشگاه اینترنتی خرید ژل و واتر اسلایم

خرید خمیر ژله ای واتر اسلایم اورجینال با کیفیت بالا, واتر اسلایم ارزان اصل که معروف به ژل اسلایم است را میتوانید با قیمت ارزان خریداری کنید

ژل اسلایم خامه ای به همراه ویژگی های اسلایم خامه ای

ژل اسلایم یک خمیر بازی کودکانه و بسیار جالب که به آن ژل اسلایم بی ادب نیز گفته می شود. از آنجایی لغب بی ادب بر روی آن گذاشته شد که این ماده ژلی در یک لیوان قرار دارد که صدای باد شکم را در می آورد. لیوان ژل بی ادب با خارج کردن ماده ژلی شکل و فشار دادن آن داخل لیوان صداهای جالبی می شنوید که هر کسی را سرگرم خود می کند. بازی کردن با این لیوان می تواند سرگرم کننده باشد انقدر جالب و بامزه باشد که درجه سن خاصی برای آن وجود ندارد.

خرید ژل اسلایم پفکی

ژل اسلایم خامه ای یک نوع دیگر از waterslime است که وسیله ای بامزه در دست بزرگترها می باشد این خمیر ژله ای بسیار نرم و فشرده است و همانند خامه بوده و کمی از حالت ژله ای خارج شده است. اسلایم خامه ای دارای رنگ بندی متفاوت بوده و حتی در چند رنگ ترکیب شده تا جذابیت زیادی به این ماده خامه ای شکل داده باشد. در فروشگاه واتر اسلایم شما می توانید هر کدام از این محصولات را با قیمت مناسب خریداری کنید و درب منزل از مامور پست تحویل بگیرید.


ژل اسلایم پفکی نوع دیگری از اسلایم ها بوده که هم خانواده ژل اسلایم خامه ای می باشد اگر بخواهیم حالت های این ژل را توضیح دهیم ماده ای کمی نرم بوده اما به حالت ژله نیست همانند خمیر بازی می باشد که مناسب طراحی و شکل سازی بوده تا بتوانید برای کودکان خود وسیله ای جالب و شگفت انگیز مهیا کنید تا بتواند بطور خلاقانه اشکال مختلفی را طراحی کند.


اگر مقاله واتر اسلایم چیست را نخوانید حتما بخوانید تا از انواع این ژل بازی سر در بیاورید عده ای پیدا شده اند که با استفاده از چسب چوب به تولید ژل اسلایم می پردازند که با عنوان ژل اسلایم با چسب چوب محصولات خود را با قیمت ناچیزی به بازار عرضه می کنند با توجه به اینکه این ماده هیچ ارزشی ندارد و در عوض برای بدن شما نیز آسیب رسان نیز هست. در هنگام خرید مواظب باشید که ماده اصلی را خریداری کنید تمامی محصولاتی که در سایت waterslime.ir ارائه می شود با برند معتبر و با کیفیت بالا به فروش می رسد.