فروشگاه اینترنتی خرید ژل و واتر اسلایم

خرید خمیر ژله ای واتر اسلایم اورجینال با کیفیت بالا, واتر اسلایم ارزان اصل که معروف به ژل اسلایم است را میتوانید با قیمت ارزان خریداری کنید

فروشگاه اینترنتی خرید ژل و واتر اسلایم

خرید خمیر ژله ای واتر اسلایم اورجینال با کیفیت بالا, واتر اسلایم ارزان اصل که معروف به ژل اسلایم است را میتوانید با قیمت ارزان خریداری کنید

اسلایم کهکشانی

اسلایم کهکشانی به محصولی گفته می شود که در رنگ بندی ترکیبی کهکشانی ساخته شده باشد. این نوع اسلایم در دو مدل ساده 300 گرمی و 700 گرمی تولید شده اند و زیبایی چشم گیری دارد. اسلایم کهکشانی که فروشگاه واتر اسلایم قابل تهیه است دارای رنگ بندی جذاب و دلپذیر می باشد و در دو مدل خامه ای و واتری تولید شده اند. این محصول از ترکیب یک رنگ در رنگ سفید ترکیب رنگی حرفه ای را درست می کند و حس خوبی را به کودکان می دهد.

خرید اسلایم کهکشانی رنگین کمانی
اسلایم کهکشانی رنگی خطی
قیمت ژل بازی کهکشانی جلی کیوب پرتقالی
خرید اسلایم دو رنگ کهکشانی زرد صورتی
ژل بازی اسلایم کهکشانی جذاب
ژل بازی کیوبی اسلایم انگور


اسلایم کهکشانی بزرگ در رنگ های آبی، صورتی، قرمز، زرشکی، سبز، زرد، طلایی و ... تولید شده اند و هر کدام با توجه سلیقه بچه های در وزن 700 گرمی میتوانید از همین بخش اقدام به خریداری آن کنید. همچنین اگر به دنبال اسلایم کهکشانی رنگین کمان هستید می توانید بر روی لینک خرید که در ادامه قرار دادیم کلیک کنید و سفارش خودتان را ثبت نمایید. تمامی محصولات این بخش را می توانید از معتبرترین فروشگاه اینترنتی کشور با قیمت ارزان تخفیف خورده خریداری کنید.

اسلایم کهکشانی صورتی یکی از اسلایم هایی است که برای بجه ها جذابیت زیادی دارد همچنین رنگهای دیگری وجود دارند که می تواند کودک شما را سرشار از انرژی کند. اما نکته مهم در حین بازی کردن با اسلایم کهکشانی کاهش استرس کودکان است که باعث میشود استرس از آنها دور شود و خیلی آساده به کارهای روزمره خود ادامه دهند.

اسلایم کهکشانی شفاف در بازار وجود ندارد و هرکسی این حرف را به شما بزند کلاه بردار است. با توجه به ترکیب رنگی که برای اسلایم کهکشانی وجود دارد رنگ سفید عملا از این دسته مستثنی بوده و خارج است. پس با در نظر گرفتن یک رنگ زیبا و ترکیب آن با سفید می توانید یک اسلایم ترکیب خامه ای یا شفاف رنگی را بسازید.

اگر به دنبال اسلایم کهکشانی با اموزش هستید خیلی راحت می توانم به شما کمک کنم ابتدا یک اسلایم به رنگ دلخواه خریداری کنید و آن را با یک اسلایم سفید رنگ به آرامی آنها را بکشید تا کش بیاد. سپس هر دو رنگ را در کنار هم قرار دهید و بصورت مارپیچ آن را داخل قوطی قرار دهید. پس از گذشت یک ساعت می بینید که حالت جذابی به خود گرفته و به رنگ ابروبادی تبدیل شده است.

اسلایم کهکشانی مخلوط

اسلایم کهکشانی فیلم

اسلایم یخی

اسلایم یخی چیست؟ اسلایمی است که در مدل جدید ساخته شده و ترکیبی از اسلایم شفاف رنگی اکلیلی و ژل بازی خامه ای که بصورت ترکیبی ساخته شده اند. این محصول در رنگ بندی مختلف در فروشگاه واتر اسلایم بصورت مستقیم و بدون واسه می توانید خریداری کنید. این محصول سعی شده با کیفیت بالا برای مشتریان تهیه و ارسال شود و با توجه به سلیقه مشتریان خود عرضه شده است. این محصول از بهترین برند در بازار تهیه شده و دارای نماد سیب سلامت و کاملا بهداشتی می باشد.

از زیباترین رنگهای این مدل می توان به اسلایم یخی صورتی، قرمز، سبز، زرد و ... اشاره کرد و عملا حواستان به کودکان باشد که از خوردن آن جلوگیری کنند. از آنجایی که زیبایی این مدل برای بچه ها بسیار جذاب است ممکن است کودکان فکر کنند که اسلایم یخی خوردنی است اما اینطور نیست و اگر آن را بخورید ممکن است به شما آسیب برساند.

پس اسلایم یخی من که در این فروشگاه عرضه شده فقط برای سرگرمی و جذابیت ساخته شده و عملا می تواند به شما حس خوبی را منتفل نموده و با صدای قلنج فراوانی که دارد می تواند از حس خوب به شما جذابیت را چند برابر کند. این مدل را می توان در اسلایم های مختلف 300 گرمی ساده، استوانه ای، ابروبادی، آیس پک یا آیس برگ نیز مشاهده نمود که همه ی مدلها نیز در فروشگاه واتر اسلایم موجود است.

لینک خرید ژل بازی اسلایم

اسلایم یخی بزرگ

اسلایم یخی من

اسلایم یخی بازی

اسلایم یخی آبی

اسلایم یخی کوتاه

اسلایم یخی السا

اسلایم یخی اسلایم یخی

اسلایم یخی جدید

خرید اسلایم 1 کیلویی

خرید اسلایم 1 کیلویی را به مشتریانی و بچه هایی که علاقه شدید به این محصول جذاب و پر از انرژی دارند معرفی میکنیم. بسیاری از مشتریان بر این باور بودند که اسلایم هرچقدر حجم بیشتری داشته باشد قلنج بیشتری نیز دارد. همین موضوع باعث شد تا بچه‌ها به دنبال اسلایم 1 کیلویی خفن بگردند با توجه به درخواست های بسیاری که در این بخش ایجاد شد فروشگاه اسلایم تصمیم گرفت تا انواع اسلایم های 1 کیلویی را برای مشتریان خود عرضه کند.

اسلایم 1 کیلویی من

حتما با انواع اسلایم آشنا هستید و نیازی نیست که بخواهیم هر کدام از آنها را تفکیک کنیم، اما اسلایم هایی که در این بخش بصورت 1 کیلویی به فروش می رسند عبارتند از اسلایم خامه‌ای، اسلایم پفکی، اسلایم آدامسی، کره‌ای و واتر اسلایم از دسته محصولاتی هستند که با بسته های یک کیلویی برای بچه‌ها تهیه و آماده شده است. هم اکنون شما در بخش خرید اسلایم 1 کیلویی هستید و بخواهید اقدام به خرید آن کنید می توانید با چند کلیک ساده سفارش خودتان را بصورت آنلاین ثبت نمایید. هر گونه سوال قبل از خرید دارید و یا ارسال فوری میخواهید داشته باشد میتوان با شماره 09107640897 تماس گرفته و سفارش خودتان را ثبت نمایید.

اسلایم هایی که برای مشتریان ارسال میشود از جمله اسلایم رنگین کمانی، اسلایم اودی و اسلایم هوبی از دسته محصولات با کیفیت هستند که با نشان استاندارد و سیب سلامت برای مشتریان عرضه شده و با خیال راحت کودکان میتوانند بازی کنند.

اسلایم 1 کیلویی هاوژین : نوعی slime است که با کشسانی بالا و قلنج فراوان بوده و شما برای خرید آن میتوانید بصورت آنلاین ثبت سفارش کنید. این محصولات 100% بهداشتی و ضد حساسیت بوده و دیگر نگران پوست دست کودکان خود نباشید چون با مواد اولیه بهداشتی ضد باکتریال ساخته شده تا به مشکلی برنخورند.

قیمت اسلایم 1 کیلویی معمولا از آنجایی که محصولات ما با کیفیت عرضه میشوند و به دلیل اینکه تولید کننده هستیم تلاش میکنیم تا محصولات خود را با قیمت بسیار ارزان عرضه کنیم تا مشتریان تک فروش بتوانند بدون مشکل اقدام به خرید کنید.

واتر اسلایم 1 کیلویی : نوعی اسلایم است که بسیار نرم و شل بوده و مواد اولیه آن کاملا بهداشتی است و هیچ ضرری برای پوست دست کودکان ندارند همچنین دارای نماد سیب سلامت بوده و یک وسیله ضد استرس و آرامش بخش ذهن کودکان است.

اسلایم شفاف 1 کیلویی : اگر علاقه دارید تا اسلایم خودتان را با رنگ مورد علاقه خود رنگ کنید و یک اسلایم بهداشتی شفاف بخواهید خریداری کنید پیشنهاد میکنیم که حتما از این مدل برای یک بار هم که شده استفاده کنید.

اسلایم خامه ای 1 کیلویی : نوعی اسلایم مات با کیفیت بوده و کشسانی خوبی دارد و با توجه به حجم 1 کیلویی آن از کشسانی خوبی برخوردار است.

اسلایم کره ای پفکی 1 کیلویی : اگر به یک اسلایم اصلی با کشسانی و قلنج فراوان علاقه دارید همین نکته باعث جذب بیشتر و کاهش استرس کودکان میشود این محصول دارای ساختار منحصر به فرد بوده و حس خوبی را برای کودکان ایجاد میکند.

اسلایم آدامسی 1 کیلویی : اسلایم آدامسی کشسانی بالایی دارید و قلنج زیادی نیز دارد همچنین با پهن کردن آن و دمیدن داخلش به شکل حباب باد میشود و تشکیل یک حباب بزرگ را میدهد.

شماره تماس پشتیباتی : 09107640897

برای خرید اسلایم میتوانید به فروشگاه اینترنتی اسلایم مراجعه کنید.

واتر اسلایم ابروبادی

واتر اسلایم ابروبادی نسل جدید از اسلایم های واتری می باشد که در رنگ بندی بسیار جذاب توسط برند اودی تویز تولید شده است. این اسلایم ها حالت آبکی دارند و با توجه به سلامتی و بهداشت کودکان توسط دستگاه های اتوماتیک تهیه و تولید شده است. واتر اسلایم ابروبادی در رنگ بندی های متنوعی تولید شده اند و هر کدام با سلیقه کودکان نظیر دختر یا پسر بودن می تواند به سلیقه آنها بسیار نزدیک باشد.

اسلایم های ابروبادی در بسته های 300، 500 و 700 گرمی روانه بازار شده اند و بسیار ارزنده و با کیفیت نیز هستند . از مواد اولیه که در این واتر اسلایم اروبادی به کار رفته می تواند به متریال درجه یک با کیفیت نیز اشاره کرد که همگی از فیلتر وزارت بهداشت رد شده و در دست تولید برای ساخت یک اسلایم جذاب و دوست داشتنی نیز به کار رفته است.


خرید عمده اسلایم اودی