فروشگاه اینترنتی خرید ژل و واتر اسلایم

خرید خمیر ژله ای واتر اسلایم اورجینال با کیفیت بالا, واتر اسلایم ارزان اصل که معروف به ژل اسلایم است را میتوانید با قیمت ارزان خریداری کنید

فروشگاه اینترنتی خرید ژل و واتر اسلایم

خرید خمیر ژله ای واتر اسلایم اورجینال با کیفیت بالا, واتر اسلایم ارزان اصل که معروف به ژل اسلایم است را میتوانید با قیمت ارزان خریداری کنید

خرید ژل واتر اسلایم

خرید ژل واتر اسلایم در بسته بندی های متنوع با کیفیت ساخت بالا از و تایید شده برای رشد فکری کودکان، ژل اسلایم یکی از جدیدترین ابزارهای بازی برای کودکان شناخته شده و دارای شکل گیری بسیار بالا می باشد. اگر می خواهید یک تفریح سالمی را برای فرزاندان خودتان فراهم کنید ما به شما استفاده از خمیر بازی اسلایم را پیشنهاد میکنیم محصولی که در بخش برای شما می خواهیم معرفی کنیم از دسته جدید ژل واتر اسلایم می باشد که با نام تجاری اسلایم متالیک در دنیا شناخته شده است. بدون شک این ابزار بازی برای کودکان باعث می شود تا به فکر باز دست پیدا کنند و ذهن آنها برای خلق آثار و ایده های جدید فعال شود.

قیمت ژل اسلایم 300 گرمی : 20.000 تومان

واتر اسلایم متالیک

واتر اسلایم متالیک برای استفاده از آن محدودیت سنی ندارد و از سن سه سالگی به بالا قادر خواهید بود با آن بازی کنید البته نوع استفاده و شکل گیری این نوع خمیر بازی بسیار می تواند متفاوت باشد در سنین مختلف که هر کسی بنا به ذهنیتی که از خود دارد اشکال خود را با اسلایم طرح ریزی می کند. تنوع رنگ بسیار بالا حتی انتخاب رنگی سفارشی از نکته ها مثبت خرید ژل واتر اسلایم می باشد و جنس نرم او که حالت ارتجاعی و کشسانی دارد آن را به یک ماده جالب راهبردی سرگرمی برای کودکان فراهم کرده است اسلایم وسیله ای بسیار سرگرم کننده برای بچه ها تبدیل شده که با قیمت مناسب می توانید از فروشگاه ما خریداری کنید. ژل اسلایم متالیک از ترکیب رنگ طبیعی و اکلیل ساخته شده و درصد استفاده اکلیل به قدری زیاد است که جذابیت بی نظیری به اسلایم متالیک داده است.

قیمت ژل اسلایم 300 گرمی : 20.000 تومان


ویژگی های waterslime

ویژگی خمیر یا ژل واتر اسلایم بسیار متعادل بوده و از این ژل بازی می توانید در هر مکانی استفاده کنید، به گفته سازنده این محصول ضد استرس می باشد اگر توجه کرده باشیم هنگامی که استرس میگیریم حالت های به خصوصی در وجود هر فردی ایجاد می شود که با فشار دادن و بازی کردن ژل واتر اسلایم باعث می شود این استرس از شما دور شود. افزایش تمرکز یکی دیگر از کاربردهای ژل اسلایم است این در حالتی اتفاق می افتد که بخواهید نرمش های تمرکزی ذهنی انجام دهید و بخواهید یک کار مفید برای افزایش تمرکز خودتان انجام بدهید. تمامی محصولاتی اسلایم که از فروشگاه waterslime.ir خریداری می کنید ضد حساسیت پوستی می باشد و تمامی اجناس استاندارد می باشند. اگر عضلات دست شما ضعیف است با استفاده از پودر سفت کننده می توانید حالت ژلی را به خمیر تبدیل کنید و با فشار دادن ژل اسلایم عضلات دست به مرور زمان تا حدی قوی می شود مناسب برای افرادی که ضعف عضلانی دارند.

قیمت ژل اسلایم 300 گرمی : 20.000 تومان

با خرید اینترنتی ژل واتر اسلایم این محصول با بسته بندی مقاوم به همراه یک ظرف مقاوم و دسته دار و پلمپ شده برای مشتریان فروشگاه واتر اسلایم ارسال می شود. این محصول با کیفیت در رنگ بندی های متفاوتی قرار دارد که هنگام سفارش می توانید نوع محصول و رنگ محصول مورد نظر را انتخاب کنید. ژل اسلایم که توسط فروشگاه ما تهیه می شود با کیفیت بالا می باشد و ما به عنوان اولین فروشنده رسمی سعی بر این داریم تا بهترین جنس اسلایم را برای مشتریان خود ارسال کنیم.

قیمت ژل اسلایم 300 گرمی : 20.000 تومان

طرز نگهداری‏ water slime‏

برای نگهداری از ژل اسلایم باید به چند نکته مهمی توجه کنید تمامی اسلایم ها که ما برای شما ارسال می کنیم باید با دقت به نکات زیر توجه کنید تا جلوگیری کنید خمیر مورد نظر شما از بین نرود، عمر اسلایم ها به نوع نگهداری شما بستگی دارد پس در ادامه با فروشگاه waterslime.ir همراه باشید.

1- قبل از استفاده حتما دست های خود را بشویید‏‏ شستن دستان شما باعث می شود که اسلایم ها به میکروب آلوده نشوند این نکته بسیار در سلامتی شما تاثیر گذار است پس این نکته مهم را فراموش نکنید که تمیز بودن همیشه مهمترین رکن خمیر بازی است.
2- بعد از اینکه کار شما تمام شد و از بازی کردن با خمیر اسلایم خسته شدید آن را جمع کنید و  در سطل مربوطه قرار داده و حتما درب آن را ببندید‏‏.
3- در صورت سفت بودن اسلایم تنها کافیست تا مدتی آن را در جای گرم قرار دهید‏‏، اگر هنگام استفاده مشاهده کردید که ژل Slime سفت و محکم شده آن را در محیطی گرم ببرید می توانید با ظرف زیر آب گرم بگیرید و یا نزدیک بخاری و امثال این موارد ببرید تا حالت نرمی به خود بگیرد.
4- در صورتی که دیدید خمیر بازی اسلایم شل شده برای سفت شدن اسلایم کافیست آن را در جای سرد ‏(‏مانند یخچال‏)‏ قرار دهید یا از پودر سفت کننده ،طبق دستور العمل استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد